Asiakaspalvelu 010 424 2950 | ma-pe 8-16

Vikailmoitus

Oheisella lomakkeella Kartanon Kiinteistöpalvelut Oy:n asiakkaat voivat jättää vikailmoituksen huoltoyhtiölleen. Tämän vikailmoituksen kautta tehtyjä ilmoituksia käsitellään asiakaspalvelun aukioloaikoina eli arkisin klo 8.00 - 16.00.

Täytä vikailmoituslomake ja kirjoita työn otsikko lyhyesti. Kuvaa tilattava toimenpide ja korjattava kohde mahdollisimman tarkasti sille varattuun tilaan, jotta toimenpiteisiin voidaan ryhtyä mahdollisimman pian.

Vikailmoituksen jättäminen on työtilaus, lähtökohtaisesti tilaaja maksaa tilaamansa työn. Kiinteistöliiton vastuunjakotaulukko ja yhtiöjärjestys voivat määrätä kustannuksen taloyhtiölle. Asukkaan ja osakkaan on hyvä huomioida, ettei yhtiöjärjestyksen tai asunto-osakeyhtiölain määräykset mitätöi yksilön vahingonkorvausvastuuta.

Kiireellisissä tapauksissa soita päivystysnumeroon!

Kaikki Kartanon Kiinteistöpalveluiden kiinteistönhoidossa oleviin kohteisiin liittyvät kiireelliset vikailmoitukset puhelimitse päivystysnumeroon 0500 234 234 normaalien asiakaspalveluaikojemme ulkopuolella.

Tee vikailmoitus

Please wait...

TÄRKEÄÄ TIETOA LOMAKKEEN LÄHETTÄMISESTÄ!

Tarkistithan, että täytit varmasti kaikki pakolliset kentät?

Lomakkeen lähetyksen jälkeen sinut ohjataan Kiitos-sivulle ja antamaasi sähköpostiin lähetetään yhteenveto lähettämistäsi tiedoista. Tarkista lomakkeen lähettämisen jälkeen sähköpostisi (tarvittaessa myös roskapostikansio) ja ole asiakaspalveluumme yhteydessä, jos et saanut yhteenvetoa! Jos et saanut yhteenvetoa, emme voi taata, että viestisi on vastaanotettu.