Asiakaspalvelu 010 424 2980 | aukioloajat                                    maanantai - torstai klo 8-16 ja perjantaisin klo 8-15

  • Isännöintipalvelut tiimimallilla tuotettuina

    Isännöintipalvelut tiimimallilla tuotettuina

    Asiakasyhtiöidemme asiat hoituvat, vaikka yhtiön oma isännöitsijä ei olisi tavoitettavissa – koko tiimimme huolehtii yhtiön asioista.

Trustmary Reviews

Koronavirusepidemiaan varautuminen Kaukajärviosuuskunta konsernissa

 

Hyvä asiakkaamme,

Konserniyhtiöissämme (Kaukajärviosuuskunta, Kartanon Kiinteistöpalvelut Oy, Kartanon Puhtauspalvelut Oy ja Kartanon Isännöintipalvelut Oy) on huomioitu koronaviruksen mahdollisesti aiheuttamia vaikutuksia palvelutoimintaamme 17.3.2020 alkaen. Suojaamme sekä henkilöstömme että asiakkaidemme terveyttä toimimalla Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen (THL) ohjeiden mukaisesti.

Toistaiseksi koronavirus ei ole vaikuttanut konserniyhtiöidemme palvelutuotantoon ja teemme parhaamme, jottei niin kävisi vastaisuudessakaan. Seuraamme tilannetta aktiivisesti ja päivitämme toimintaohjeitamme Suomen hallituksen ja terveysviranomaisen ajankohtaisten ohjeiden ja suositusten mukaisesti.

 

KÄYTÄTHÄN KASVOMASKIA ASIOIDESSASI 

 

-     Asiakaspalvelupisteen ovet ovat suljettu 29.3.2021 – 18.4.2021 välisenä aikana.  Tänä aikana toimitalolla ei oteta vastaan vieraita. Avaimenhakijoita pyydetään soittamaan numeroon 044 742 3518.

 

-     Mikäli asiasi hoitaminen onnistuu myös etänä, suosittelemme edelleen sähköpostin, puhelimen ja kotisivujemme sähköisten palvelujen kautta tapahtuvia toimia. Palvelemme normaalien aukioloaikojemme mukaisesti sähköpostitse, puhelimitse ja kotisivujemme sähköisten palvelujen kautta

 

-       Asiakasyhtiöidemme hallitusten kokouksissa suositaan edelleen etäkokouksia

 

Asiakaspalvelun ollessa tilapaisesti ruuhkautunut, 

käyttäkää  muita sähköisiä yhteystietoja, sähköpostia sekä tekstiviestiä. 

             Yhteystiedot löytyy tästä.

 

Kaukajärviosuuskunnan asiakaspalvelussa käteisen rahan käsittely on päättynyt

Kaukajärviosuuskunnan asiakaspalvelussa käteisellä rahalla maksaminen on päättynyt tammikuussa 2021.

- Asiakaspalvelussa ovat edelleen käytettävissä pankki- ja luottokorttimaksut  esim.  avainpanttien maksuja varten.

- Lisäksi asiakaspalvelun käytössä ovat lomakkeet asiakkaan tilinumeroa ilmoittamista varten, jolla esim. avainpantit palautetaan suoraan asiakkaan tilille.

            

Kartanon Isännöintipalvelut Oy –  toimivaa isännöintiä Tampereen alueella

 

 

Kartanon Isännöintipalvelut Oy on Kaukajärviosuuskunnan 100 %:sti omistama isännöintipalvelutuotannon tytäryhtiö, joka tarjoaa isännöintipalveluja asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöille Tampereen talousalueella. Isännöinti on asiantuntijapalvelua, jonka päämääränä on ylläpitää kiinteistön arvoa, vastata taloushallinnosta, kiinteistön energiatehokkuudesta sekä luoda turvalliset, tarkoituksen mukaiset ja viihtyisät puitteet asumiselle.

 

LUE LISÄÄ

ASUKASILMOITUKSET

QR-Koodi.pngAsiakaspalvelumme laadun varmistamiseksi ja kehittämiseksi keräämme palautetta lyhyellä kyselyllä.

Voit osallistua kyselyyn oheisen QR-koodin avulla tai tästä linkistä ja kertoa mielipiteesi viimeisimmän kokemuksesi perusteella asioinnista asiakaspalvelumme kanssa.

Kiitos palautteestasi !

Kartanon Isännöintipalvelut Oy

Kokemusta, kontakteja ja korjaushankkeita


Pitkä kokemus isännöintitoimialalta takaa asiakaskiinteistöillemme ammattitaitoiset ja tarkoituksenmukaiset isännöintipalvelut. Kokemuksemme myötä meillä on myös laajat kiinteistönpidon yhteistyöverkostot.

Meillä on kokemusta isoista, pienistä, vaativista sekä ryhmäkorjaushankkeista julkisivujen, putkistojen peruskorjausten sekä lämmöntalteenottolaitteistojen hankintojen osalta, joita on onnistuneesti toteutettu asiakaskiinteistöjemme kanssa. Kokenut isännöinti auttaa löytämään oikeat, kokeneet ja ammattitaitoiset yhteistyötahot korjaushankkeisiin.

 

PYYDÄ TARJOUS

Ota yhteyttä / pyydä tarjous

Lisää tiedosto
Please wait...

TÄRKEÄÄ LOMAKELÄHETYKSESTÄ!

Varmistithan, että täytit kaikki pakolliset kentät? Lähetyksen jälkeen sinut ohjataan Kiitos-sivulle ja saat antamaasi sähköpostiin yhteenvedon lähettämistäsi tiedoista. Tarkista sähköpostisi (myös roskapostikansio) ja ole yhteydessä asiakaspalveluumme, jos et saanut yhteenvetoa! Muuten emme voi taata, että viestisi on vastaanotettu.